Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9164
Title: | Особливості організації професійного саморозвитку майбутніх учителів початкових класів |
Authors: | Товканець, Ганна Василівна Росол, Є. І. |
Keywords: | організація самостійної роботи професійний саморозвиток здобувачі вищої освіти |
Issue Date: | 2022 |
Publisher: | Мукачево: МДУ |
Abstract: | В статті досліджено особливості організації професійного саморозвитку майбутніх учителів початкових класів. Виявлено, що важливим чинником готовності до професійного саморозвитку майбутніх учителів початкової школи є організаційно-педагогічні умови, які впливають на змістовий і процесуальний аспекти освітнього процесу. Наголошено, що найбільш ефективними методами, які спонукають внутрішню готовність студентів до професійного саморозвитку в умовах університету є такі: мозковий штурм, рольові ігри, психолого-педагогічні тренінги, метод проектів тощо. |
Description: | Товканець, Г. В. Особливості організації професійного саморозвитку майбутніх учителів початкових класів / Г. В. Товканець, Є. І. Росол // Міжнародний науковий журнал "Освіта і наука" [Електронний ресурс] / голов. ред.: Щербан Т. Д.; заст. голов. ред.: Jerzy Piwowarski; Гоблик В. В. - Мукачево-Ченстохова : РВВ МДУ; Академія ім. Я. Длугоша, 2022. - 1(32). - С.101-106. |
URI: | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9164 |
Appears in Collections: | Статті |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
PECULIARITIES_ OF_ THE_ ORGANIZATION _OF_ PROFESSIONAL.pdf | Особливості організації професійного саморозвитку майбутніх учителів початкових класів | 1.27 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.