Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9164
Название: | Особливості організації професійного саморозвитку майбутніх учителів початкових класів |
Авторы: | Товканець, Ганна Василівна Росол, Є. І. |
Ключевые слова: | організація самостійної роботи професійний саморозвиток здобувачі вищої освіти |
Дата публикации: | 2022 |
Издательство: | Мукачево: МДУ |
Краткий осмотр (реферат): | В статті досліджено особливості організації професійного саморозвитку майбутніх учителів початкових класів. Виявлено, що важливим чинником готовності до професійного саморозвитку майбутніх учителів початкової школи є організаційно-педагогічні умови, які впливають на змістовий і процесуальний аспекти освітнього процесу. Наголошено, що найбільш ефективними методами, які спонукають внутрішню готовність студентів до професійного саморозвитку в умовах університету є такі: мозковий штурм, рольові ігри, психолого-педагогічні тренінги, метод проектів тощо. |
Описание: | Товканець, Г. В. Особливості організації професійного саморозвитку майбутніх учителів початкових класів / Г. В. Товканець, Є. І. Росол // Міжнародний науковий журнал "Освіта і наука" [Електронний ресурс] / голов. ред.: Щербан Т. Д.; заст. голов. ред.: Jerzy Piwowarski; Гоблик В. В. - Мукачево-Ченстохова : РВВ МДУ; Академія ім. Я. Длугоша, 2022. - 1(32). - С.101-106. |
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9164 |
Располагается в коллекциях: | Статті |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
PECULIARITIES_ OF_ THE_ ORGANIZATION _OF_ PROFESSIONAL.pdf | Особливості організації професійного саморозвитку майбутніх учителів початкових класів | 1.27 MB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.