Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9164
Название: Особливості організації професійного саморозвитку майбутніх учителів початкових класів
Авторы: Товканець, Ганна Василівна
Росол, Є. І.
Ключевые слова: організація самостійної роботи
професійний саморозвиток
здобувачі вищої освіти
Дата публикации: 2022
Издательство: Мукачево: МДУ
Краткий осмотр (реферат): В статті досліджено особливості організації професійного саморозвитку майбутніх учителів початкових класів. Виявлено, що важливим чинником готовності до професійного саморозвитку майбутніх учителів початкової школи є організаційно-педагогічні умови, які впливають на змістовий і процесуальний аспекти освітнього процесу. Наголошено, що найбільш ефективними методами, які спонукають внутрішню готовність студентів до професійного саморозвитку в умовах університету є такі: мозковий штурм, рольові ігри, психолого-педагогічні тренінги, метод проектів тощо.
Описание: Товканець, Г. В. Особливості організації професійного саморозвитку майбутніх учителів початкових класів / Г. В. Товканець, Є. І. Росол // Міжнародний науковий журнал "Освіта і наука" [Електронний ресурс] / голов. ред.: Щербан Т. Д.; заст. голов. ред.: Jerzy Piwowarski; Гоблик В. В. - Мукачево-Ченстохова : РВВ МДУ; Академія ім. Я. Длугоша, 2022. - 1(32). - С.101-106.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9164
Располагается в коллекциях:Статті

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
PECULIARITIES_ OF_ THE_ ORGANIZATION _OF_ PROFESSIONAL.pdfОсобливості організації професійного саморозвитку майбутніх учителів початкових класів1.27 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.