Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9169
Title: Інструменти digital (цифрового) маркетингу на ринку страхових послуг в умовах діджиталізації
Authors: Бора, Наталія Юріївна
Keywords: digital-маркетингу
SEO-оптимізацію
е-mail маркетинг
SMM контент-маркетинг
контекстну реклама
лідогенерація
інфлюенс маркетинг
online вебінари
копірайтинг
онлайн презентація страхових продуктів
SMO
SERM
search engine reputation management
Issue Date: 2022
Publisher: Мукачево: МДУ
Abstract: У даній статті розглянуто особливості digital-маркетингу на ринку страхування, проаналізовано застосування його інструментів, досліджено застосування трендів цифрового-маркетингу страховими компаніями. Розглянуто наступні інструменти digital- маркетингу: SEO-оптимізацію, е-mail маркетинг та SMM (просування в соціальних мережах), таргетинг, контент-маркетинг, контекстну рекламу, інфлюенс маркетинг (маркетинг впливу), чат-боти і месенджери, SERM (search engine reputation management).
Description: Бора, Н. Ю. Інструменти digital (цифрового) маркетингу на ринку страхових послуг в умовах діджиталізації / Н. Ю. Бора// Міжнародний науковий журнал "Освіта і наука" [Електронний ресурс] / голов. ред.: Щербан Т. Д.; заст. голов. ред.: Jerzy Piwowarski; Гоблик В. В. - Мукачево-Ченстохова : РВВ МДУ; Академія ім. Я. Длугоша, 2022. - 1(32). - С.125-130.
URI: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9169
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
DIGITAL_ (DIGITAL)_ MARKETING _TOOLS_ IN _THE_ INSURANCE_ SERVICES.pdfІнструменти digital (цифрового) маркетингу на ринку страхових послуг в умовах діджиталізації1.11 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.