Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9169
Назва: Інструменти digital (цифрового) маркетингу на ринку страхових послуг в умовах діджиталізації
Автори: Бора, Наталія Юріївна
Ключові слова: digital-маркетингу
SEO-оптимізацію
е-mail маркетинг
SMM контент-маркетинг
контекстну реклама
лідогенерація
інфлюенс маркетинг
online вебінари
копірайтинг
онлайн презентація страхових продуктів
SMO
SERM
search engine reputation management
Дата публікації: 2022
Видавництво: Мукачево: МДУ
Короткий огляд (реферат): У даній статті розглянуто особливості digital-маркетингу на ринку страхування, проаналізовано застосування його інструментів, досліджено застосування трендів цифрового-маркетингу страховими компаніями. Розглянуто наступні інструменти digital- маркетингу: SEO-оптимізацію, е-mail маркетинг та SMM (просування в соціальних мережах), таргетинг, контент-маркетинг, контекстну рекламу, інфлюенс маркетинг (маркетинг впливу), чат-боти і месенджери, SERM (search engine reputation management).
Опис: Бора, Н. Ю. Інструменти digital (цифрового) маркетингу на ринку страхових послуг в умовах діджиталізації / Н. Ю. Бора// Міжнародний науковий журнал "Освіта і наука" [Електронний ресурс] / голов. ред.: Щербан Т. Д.; заст. голов. ред.: Jerzy Piwowarski; Гоблик В. В. - Мукачево-Ченстохова : РВВ МДУ; Академія ім. Я. Длугоша, 2022. - 1(32). - С.125-130.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9169
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
DIGITAL_ (DIGITAL)_ MARKETING _TOOLS_ IN _THE_ INSURANCE_ SERVICES.pdfІнструменти digital (цифрового) маркетингу на ринку страхових послуг в умовах діджиталізації1.11 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.