Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9185
Title: Теоретичні основи викладання методики мовно- літературної освітньої галузі у початковій школі: методичні рекомендації щодо виконання самостійної роботи та підготовик до лекцій та практичних робіт для здобувачів освіти спеціальності 013 Початкова освіта, для денної та заочної форми навчання
Authors: Паук, Марина Михайлівна
Keywords: уроків української мови
читання в початкових класах
новітні технології
Issue Date: 2022
Publisher: Мукачево: МДУ
Abstract: Навчально – методичне видання вміщує матеріал для підготовки до занять та проведення уроків української мови та читання в початкових класах із застосуванням новітніх інноваційно-інтегрованих технологій для здобувачів освіти 013 Початкова освіта, з метою розширення їх професійної компетентності та орієнтації в предметах в умовах інтеграції України до європейського освітнього простору та новітнії технологій проведення уроків у ЗЗСО.
Description: Паук М.М. Теоретичні основи викладання методики мовно-літературної освітньої галузі у початковій школі: методичні рекомендації щодо виконання самостійної роботи та підготовик до лекцій та практичних робіт для здобувачів освіти спеціальності 013 Початкова освіта, для денної та заочної форми навчання.- Мукачево: МДУ, 2022.- 74с.
URI: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9185
Appears in Collections:Методичні рекомендації

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Theoretical _foundations _of teaching _methods _of _linguistic _and_ literary_ education_ in _primary _school _methodical _recommendations.pdfТеоретичні основи викладання методики мовно-літературної освітньої галузі у початковій школі: методичні рекомендації щодо виконання самостійної роботи та підготовик до лекцій та практичних робіт для здобувачів освіти спеціальності 013 Початкова освіта, для денної та заочної форми навчання1.36 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.