Ezzel az azonosítóval hivatkozhat erre a dokumentumra forrásmegjelölésben vagy hiperhivatkozás esetén:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9197
Title: | Ефективність змішаного навчання в умовах кризових явищ |
Authors: | Кобаль, Василь Іванович Іванова, Тетяна Юріївна Міщенко, Олена Володимирівна |
Keywords: | змішане навчання кризові явища заклади вищої освіти хмарні сервіси мотиваційне стимулювання |
Issue Date: | 2022 |
Publisher: | Київ |
Abstract: | Стаття присвячена удосконаленню змішаного навчання, як однієї з ефективних форм сучасної освіти в Україні. Актуальність проведеного дослідження зумовлена недосконалістю змішаного навчання, яке впроваджується закладами освіти в умовах кризових явищ. Мета статті – розробити рекомендації підвищення ефективності змішаного навчання, які сприятимуть покращенню якості освіти в закладах середньої, фахової передвищої та вищої освіти. Для досягнення мети в процесі дослідження було вирішено низку завдань: визначено суть поняття «змішане навчання», його основні моделі та підходи до впровадження, принципи, яким повинне відповідати змішане навчання в умовах кризових явищ, та способи оцінки його ефективності. За результатами аналізу вітчизняного досвіду впровадження змішаного навчання запропоновані рекомендації щодо підвищення його ефективності. |
Description: | Кобаль В. І. Ефективність змішаного навчання в умовах кризових явищ / В. І. Кобаль, Т. Ю. Іванова, О. Ю. Міщенко // Журнал «Перспективи та інновації науки» (Серія «Педагогіка», Серія «Психологія», Серія «Медицина»). - № 10(15) 2022. - С. 176-189 |
URI: | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9197 |
Ebben a gyűjteményben: | Статті |
Fájlok a dokumentumban:
Fájl | Leírás | Méret | Formátum | |
---|---|---|---|---|
THE_ EFFECTIVENESS_ OF_ BLENDED _LEARNING.pdf | Ефективність змішаного навчання в умовах кризових явищ | 1.03 MB | Adobe PDF | Megtekintés/Megnyitás |
Minden dokumentum, ami a DSpace rendszerben szerepel, szerzői jogokkal védett. Minden jog fenntartva!