Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9218
Назва: Актуальність маркетингу впливу в сучасних умовах
Автори: Росола, Уляна Василівна
Росола, О. А.
Ключові слова: розвиток Інтернет-технологій
маркетингові комунікації
маркетинг впливу
сучасні умови
Дата публікації: 2022
Видавництво: Мукачево: МДУ
Опис: Росола, У. В. Актуальність маркетингу впливу в сучасних умовах / У. В. Росола, О. А. Росола // Фінансове регулювання зрушень в економіці України [Електронний ресурс] : збірник тез доповідей VІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції (м.Мукачево, 29 березня 2022 року). - Мукачево : МДУ, 2022. - С. 91-93
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9218
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Relevance _of_ influence_ marketing_ in_ modern_ conditions.pdfАктуальність маркетингу впливу в сучасних умовах979.06 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.