Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9232
Название: Міжкультурна освіта: історична ретроспектива і сучасний контекст
Авторы: Молнар, Тетяна Іванівна
Ключевые слова: міжкультурність
міжкультурна освіта
міжкультурннй підхід
освітній простір
Дата публикации: 2020
Краткий осмотр (реферат): У статті розглядається проблема міжкультурної освіти. З'ясовано історичне підґрунтя ідеї міжкультурності; уточнено сутність поняття «міжкультурна освіта»; окреслено функції та основні завдання міжкультурної освіти; акцентовано увагу на важливості міжкультурного підходу в сучасному освітньому просторі, позаяк міжкультурна освіта зорієнтована на формування індивіда, який зберігає свою соціально-культурну ідентичність, поважає інші культурно-етнічні спільноти, уміє жити в мирі та злагоді з представниками різних національностей, рас, вірувань, готовий до активної творчої діяльності в динамічному полікультурному й багатонаціональному середовищі.
Описание: Молнар Т. Міжкультурна освіта: історична ретроспектива і сучасний контекст / Т. Молнар // Vzdelävanie a spolocnost’ V. Medzinärodrty nekonferencny zborm'k. - Presovskä univerzita v Presove, 2020. - С. 369-372
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9232
Располагается в коллекциях:Статті

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Intercultural _Education_ Historical_ Retrospective_ and_ Contemporary_ Context.pdfМіжкультурна освіта: історична ретроспектива і сучасний контекст828.86 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.