Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9232
Назва: Міжкультурна освіта: історична ретроспектива і сучасний контекст
Автори: Молнар, Тетяна Іванівна
Ключові слова: міжкультурність
міжкультурна освіта
міжкультурннй підхід
освітній простір
Дата публікації: 2020
Короткий огляд (реферат): У статті розглядається проблема міжкультурної освіти. З'ясовано історичне підґрунтя ідеї міжкультурності; уточнено сутність поняття «міжкультурна освіта»; окреслено функції та основні завдання міжкультурної освіти; акцентовано увагу на важливості міжкультурного підходу в сучасному освітньому просторі, позаяк міжкультурна освіта зорієнтована на формування індивіда, який зберігає свою соціально-культурну ідентичність, поважає інші культурно-етнічні спільноти, уміє жити в мирі та злагоді з представниками різних національностей, рас, вірувань, готовий до активної творчої діяльності в динамічному полікультурному й багатонаціональному середовищі.
Опис: Молнар Т. Міжкультурна освіта: історична ретроспектива і сучасний контекст / Т. Молнар // Vzdelävanie a spolocnost’ V. Medzinärodrty nekonferencny zborm'k. - Presovskä univerzita v Presove, 2020. - С. 369-372
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9232
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Intercultural _Education_ Historical_ Retrospective_ and_ Contemporary_ Context.pdfМіжкультурна освіта: історична ретроспектива і сучасний контекст828.86 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.