Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9232
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Молнар, Тетяна Іванівна | - |
dc.date.accessioned | 2022-11-14T08:11:39Z | - |
dc.date.available | 2022-11-14T08:11:39Z | - |
dc.date.issued | 2020 | - |
dc.identifier.uri | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9232 | - |
dc.description | Молнар Т. Міжкультурна освіта: історична ретроспектива і сучасний контекст / Т. Молнар // Vzdelävanie a spolocnost’ V. Medzinärodrty nekonferencny zborm'k. - Presovskä univerzita v Presove, 2020. - С. 369-372 | uk_UA |
dc.description.abstract | У статті розглядається проблема міжкультурної освіти. З'ясовано історичне підґрунтя ідеї міжкультурності; уточнено сутність поняття «міжкультурна освіта»; окреслено функції та основні завдання міжкультурної освіти; акцентовано увагу на важливості міжкультурного підходу в сучасному освітньому просторі, позаяк міжкультурна освіта зорієнтована на формування індивіда, який зберігає свою соціально-культурну ідентичність, поважає інші культурно-етнічні спільноти, уміє жити в мирі та злагоді з представниками різних національностей, рас, вірувань, готовий до активної творчої діяльності в динамічному полікультурному й багатонаціональному середовищі. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.subject | міжкультурність | uk_UA |
dc.subject | міжкультурна освіта | uk_UA |
dc.subject | міжкультурннй підхід | uk_UA |
dc.subject | освітній простір | uk_UA |
dc.title | Міжкультурна освіта: історична ретроспектива і сучасний контекст | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Appears in Collections: | Статті |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Intercultural _Education_ Historical_ Retrospective_ and_ Contemporary_ Context.pdf | Міжкультурна освіта: історична ретроспектива і сучасний контекст | 828.86 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.