Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9258
Название: Підвищення якості послуг, як основний чинник привабливості готельних підприємств
Авторы: Молнар-Бабіля, Джосія Імреївна
Удворгелі, Л. І.
Ключевые слова: якість послуги
привабливість готельних підприємств
Дата публикации: 2022
Издательство: Мукачево: МДУ
Описание: Молнар-Бабіля, Д. І. Підвищення якості послуг, як основний чинник привабливості готельних підприємств / Д. І. Молнар-Бабіля, Л. І. Удворгелі // Реалії та перспективи розвитку індустрії гостинності в умовах інтеграційних процесів [Електронний ресурс] : тези доповідей V Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції (м. Мукачево, 5 квітня 2022 р.). - Мукачево : МДУ, 2022. - С.19-21.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9258
Располагается в коллекциях:Тези доповідей

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Improving_ the_ quality_ of_ services.pdfПідвищення якості послуг, як основний чинник привабливості готельних підприємств1.23 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.