Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9275
Title: The means of reaching the desirable effect of advertisement through expressiveness
Authors: Herstsovska, N.
Герцовська, Наталія Олексіївна
Pynzenyk, К.
Keywords: advertisement
виразність реклами
тhe means of reaching
засоби досягнення
Issue Date: 2022
Publisher: Мукачево: МДУ
Description: Herstsovska, N. The means of reaching the desirable effect of advertisement through expressiveness / N. Herstsovska, К. Pynzenyk // Управління соціально-економічними трансформаціями господарських процесів: реалії і виклики [Електронний ресурс] : збірник тез доповідей ІV міжнародної науково-практичної конференції (м.Мукачево, 6-7 квітня 2022 року). - Мукачево : МДУ, 2022. - P. 10-11
URI: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9275
Appears in Collections:Тези доповідей

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
The_ means_ of _reaching_ the _desirable_ effect_ of_ advertisement.pdfThe means of reaching the desirable effect of advertisement through expressiveness1.46 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.