Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9275
Назва: The means of reaching the desirable effect of advertisement through expressiveness
Автори: Herstsovska, N.
Герцовська, Наталія Олексіївна
Pynzenyk, К.
Ключові слова: advertisement
виразність реклами
тhe means of reaching
засоби досягнення
Дата публікації: 2022
Видавництво: Мукачево: МДУ
Опис: Herstsovska, N. The means of reaching the desirable effect of advertisement through expressiveness / N. Herstsovska, К. Pynzenyk // Управління соціально-економічними трансформаціями господарських процесів: реалії і виклики [Електронний ресурс] : збірник тез доповідей ІV міжнародної науково-практичної конференції (м.Мукачево, 6-7 квітня 2022 року). - Мукачево : МДУ, 2022. - P. 10-11
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9275
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
The_ means_ of _reaching_ the _desirable_ effect_ of_ advertisement.pdfThe means of reaching the desirable effect of advertisement through expressiveness1.46 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.