Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9275
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorHerstsovska, N.-
dc.contributor.authorГерцовська, Наталія Олексіївна-
dc.contributor.authorPynzenyk, К.-
dc.date.accessioned2022-11-25T09:14:07Z-
dc.date.available2022-11-25T09:14:07Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.urihttp://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9275-
dc.descriptionHerstsovska, N. The means of reaching the desirable effect of advertisement through expressiveness / N. Herstsovska, К. Pynzenyk // Управління соціально-економічними трансформаціями господарських процесів: реалії і виклики [Електронний ресурс] : збірник тез доповідей ІV міжнародної науково-практичної конференції (м.Мукачево, 6-7 квітня 2022 року). - Мукачево : МДУ, 2022. - P. 10-11uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherМукачево: МДУuk_UA
dc.subjectadvertisementuk_UA
dc.subjectвиразність рекламиuk_UA
dc.subjectтhe means of reachinguk_UA
dc.subjectзасоби досягненняuk_UA
dc.titleThe means of reaching the desirable effect of advertisement through expressivenessuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Тези доповідей

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
The_ means_ of _reaching_ the _desirable_ effect_ of_ advertisement.pdfThe means of reaching the desirable effect of advertisement through expressiveness1.46 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.