Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9305
Title: Branding as a communicative technology of increasing enterprise competitiveness
Authors: Lyzanets, A.
Лизанець, Анжела Гейзівна
Danylko, M.
Aleksandraviciute, B.
Keywords: branding
enterprise competitiveness
брендинг
конкурентоспроможність підприємства
Issue Date: 2022
Publisher: Мукачево:МДУ
Description: Lyzanets A., Danylko M., Aleksandraviciute B. Branding as a communicative technology of increasing enterprise competitiveness //Управління соціально-економічними трансформаціями господарських процесів: реалії і виклики: збірник тез доповідей ІV Міжнародної науково-практичної конференції (м. Мукачево, 6-7 квітня 2022 р.). – Мукачево: МДУ, 2022. – 88-90
URI: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9305
Appears in Collections:Тези доповідей

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Branding_as_a_communicative_technology_of_increasing.pdfBranding as a communicative technology of increasing enterprise competitiveness1.48 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.