Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9305
Назва: Branding as a communicative technology of increasing enterprise competitiveness
Автори: Lyzanets, A.
Лизанець, Анжела Гейзівна
Danylko, M.
Aleksandraviciute, B.
Ключові слова: branding
enterprise competitiveness
брендинг
конкурентоспроможність підприємства
Дата публікації: 2022
Видавництво: Мукачево:МДУ
Опис: Lyzanets A., Danylko M., Aleksandraviciute B. Branding as a communicative technology of increasing enterprise competitiveness //Управління соціально-економічними трансформаціями господарських процесів: реалії і виклики: збірник тез доповідей ІV Міжнародної науково-практичної конференції (м. Мукачево, 6-7 квітня 2022 р.). – Мукачево: МДУ, 2022. – 88-90
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9305
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Branding_as_a_communicative_technology_of_increasing.pdfBranding as a communicative technology of increasing enterprise competitiveness1.48 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.