Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9305
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorLyzanets, A.-
dc.contributor.authorЛизанець, Анжела Гейзівна-
dc.contributor.authorDanylko, M.-
dc.contributor.authorAleksandraviciute, B.-
dc.date.accessioned2022-12-05T09:26:02Z-
dc.date.available2022-12-05T09:26:02Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.urihttp://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9305-
dc.descriptionLyzanets A., Danylko M., Aleksandraviciute B. Branding as a communicative technology of increasing enterprise competitiveness //Управління соціально-економічними трансформаціями господарських процесів: реалії і виклики: збірник тез доповідей ІV Міжнародної науково-практичної конференції (м. Мукачево, 6-7 квітня 2022 р.). – Мукачево: МДУ, 2022. – 88-90uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherМукачево:МДУuk_UA
dc.subjectbrandinguk_UA
dc.subjectenterprise competitivenessuk_UA
dc.subjectбрендингuk_UA
dc.subjectконкурентоспроможність підприємстваuk_UA
dc.titleBranding as a communicative technology of increasing enterprise competitivenessuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Тези доповідей

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Branding_as_a_communicative_technology_of_increasing.pdfBranding as a communicative technology of increasing enterprise competitiveness1.48 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.