Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9347
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorВоронова, Ольга Юріївна-
dc.contributor.authorБарчій, Магдалина Степанівна-
dc.date.accessioned2022-12-29T19:05:28Z-
dc.date.available2022-12-29T19:05:28Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.urihttp://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9347-
dc.descriptionФормування професійних та універсальних компетентностей майбутніх фахівців в умовах дистанційного навчання / О. Ю. Воронова, М. С. Барчій // Журнал сучасної психології № 3 (26), 2022. - С. 28-34uk_UA
dc.description.abstractУ статті акцентовано увагу на тому, що використання дистанційного навчання в закладах вищої освіти України зумовлено потребами модернізації системи професійної підготовки здобувачів вищої освіти, здатної забезпечити конкурентоспроможність майбутніх фахівців на сучасному ринку праці. Проаналізовано психолого-педагогічну літературу із проблеми упровадження дистанційного навчання, зокрема в навчальну діяльність здобувачів закладів вищої освіти. Показано переваги дистанційного навчання, а саме: забезпечення індивідуального підходу, оптимального графіка, самоорганізації, урахування здібностей здобувачів вищої освіти, використання інтерактивних методів навчання, систематичність контролю, дисциплінує, дозволяє поєднувати професійну діяльність із навчанням, дає можливість здобуття освіти незалежно від місця проживання чи стану здоров’я, формування нових навичок викладання, оскільки змінюється спосіб подачі матеріалу, зростає творча складова частина, удосконалюється цифрова компетентність викладачів і здобувачів. Виокремлено недоліки дистанційного навчання, до яких належать проблема ідентифікації студентів, об’єктивність оцінювання, відсутність безпосередньої комунікації, низький рівень вмотивованості та самоорганізованості здобувачів. Зазначено, що дистанційне навчання є ефективним з економічного й інформаційного поглядів, створює умови для навчання впродовж усього життя завдяки своїй доступності, воно відповідає швидкому темпу розвитку суспільства та є новітньою формою інтелектуальної та професійної соціалізації людини в сучасному суспільстві. Наголошено, що дистанційна освіта володіє значним потенціалом у формуванні професійних і універсальних компетентностей майбутніх фахівців.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.subjectпрофесійні навичкиuk_UA
dc.subjecthard skillsuk_UA
dc.subjectsoft skills – універсальні навичкиuk_UA
dc.subjectконкуренто спроможністьuk_UA
dc.subjectінноваційне навчанняuk_UA
dc.subjectпроєктні технологіїuk_UA
dc.titleФормування професійних та універсальних компетентностей майбутніх фахівців в умовах дистанційного навчанняuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
FORMATION_ OF _PROFESSIONAL_ AND_ UNIVERSAL_COMPETENCIES.pdfФормування професійних та універсальних компетентностей майбутніх фахівців в умовах дистанційного навчання743.7 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.