Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9363
Назва: Розвиток системи педагогічної освіти США та Канади: порівняльний аспект
Автори: Бондар, Тамара Іванівна
Ключові слова: висококваліфікований учитель
компетентнісний підхід
стиль управління освітою
Конвенція ООН «Про права осіб з інвалідністю»
ініціатива загальної освіти
особливі освітні потреби
Дата публікації: 2020
Видавництво: МДУ
Короткий огляд (реферат): У статті схарактеризовано в хронологічному контексті розвиток педагогічної освіти в США та Канаді, що спрямований на підвищення готовності педагогічних працівників до забезпечення якісної освіти всім дітям в умовах масової школи. Акцентовано увагу на значущості «Ініціативи загальної освіти», що забороняла розмежування загальної та спеціальної освіти в США й регламентувала обов’язкову спеціальну підготовку «інклюзивного вчителя». Федеральний уряд США очікує від учителів загальноосвітньої школи відповідальності за навчання дітей з інвалідністю, вимагає постійного перегляду кваліфікаційних характеристик учителя загальноосвітньої масової школи. Описано відмінності в розвитку системи педагогічної освіти Канади на прикладі провінцій Онтаріо й Саскачеван, що породжені рекомендаційним характером державних ініціатив провінцій Канади стосовно розвитку інклюзивної освіти.
Опис: Бондар Т.І. Розвиток системи педагогічної освіти США та Канади: порівняльний аспект / Т.І. Бондар // Науковий вісник Мукачівського державного університету. Серія «Педагогіка та психологія» : зб. наук. пр. / Ред. кол. : Пазюра Н. В. (гол. ред.) та ін. – Мукачево : Вид-во МДУ, 2020. – Випуск 1 (11). – С. 216-220
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9363
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Development_of_the_system_of_teacher_education_in_the_USA_and_Canada.pdfРозвиток системи педагогічної освіти США та Канади: порівняльний аспект295.13 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.