Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9426
Назва: Організація освітнього процесу у початковій школі в контексті освітньої реформи
Автори: Бондарева, Д. О.
Ключові слова: організація освітнього процесу
початкова школа
молодші школярі
Нова українська школа
готовність до інновацій
Дата публікації: 2022
Видавництво: Мукачево: МДУ
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто особливості освітнього процесу у початковій школі, концепції реформи, яка зупинить негативні тенденції, яка перетворить українську школу на важіль соціальної рівності та згуртованості, економічного розвитку і конкурентоспроможності України. Сконцентровано увагу на Концепції Нової української школи.
Опис: Організація освітнього процесу у початковій школі в контексті освітньої реформи / Д.О. Бондарева // Наука майбутнього: збірник наукових праць студентів, аспірантів та молодих вчених / гол. ред. колегії В.В. Гоблик; заст. гол. ред. Т.І. Молнар. – Мукачево: РВВ МДУ, 2022. – Вип. 2(10). – С. 3-6
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9426
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Organization_ of _the _educational_ process_ in_ primary _school_.pdfОрганізація освітнього процесу у початковій школі в контексті освітньої реформи911.74 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.