Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9450
Назва: Цінності споживачів у системі маркетингу
Автори: Барчі, Беата Василівна
Пензелик, В.С.
Ключові слова: споживча цінність товару
споживачі
система цінностей
товар
Дата публікації: 2022
Видавництво: Мукачево: МДУ
Короткий огляд (реферат): У даній статті розглянуто поняття «споживча цінність товару», а також розглянуто підходи його тлумачення. Висвітлено сутність концептуальних положень щодо формування кожної складової цінності товару, а також розглянуто сполучний аналіз. Встановлено, що мета вивчення поняття цінності трансформувалася протягом усього періоду його дослідження. Обґрунтовано матеріальну складову цінностей.
Опис: Барчі, Б. В. Цінності споживачів у системі маркетингу / Б. В. Барчі, В. С. Пензелик // Міжнародний науковий журнал "Освіта і наука" [Електронний ресурс] / голов. ред.: Щербан Т. Д.; заст. голов. ред.: Jerzy Piwowarski; Гоблик В. В. - Мукачево-Ченстохова : РВВ МДУ; Академія ім. Я. Длугоша, 2022. - 2(33). - С. 82-86.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9450
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
VALUES_ OF_ CONSUMERS_ IN_ THE _MARKETING _SYSTEM.pdfЦінності споживачів у системі маркетингу1.54 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.