Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9454
Назва: Людина як суб'єкт рекламної діяльності
Автори: Барчі, Беата Василівна
Харьковська, Т. В.
Ключові слова: реклама
людина
емоційна реклама
моделі впливу реклами
методи психологічного впливу
навіювання
переконування
Дата публікації: 2022
Видавництво: Мукачево: МДУ
Короткий огляд (реферат): У статті досліджено психологічні аспекти реклами як інструменту маркетингових комунікацій. Визначено сутність реклами як соціально-психологічного феномену. Розкрито види реклами залежно від способу впливу на споживача. Розглянуто сутність раціональної та емоційної реклами та засоби їх впливу на споживача. Охарактеризовано структуру соціально-психологічного впливу реклами на людину, як суб’єкта рекламної діяльності, що включає когнітивний (пізнавальний), афективний (емоційний) та конативний (поведінковий) компоненти. Обґрунтовано, що когнітивний компонент передбачає аналіз психічних процесів і, перш за все, процесів переробки інформації: відчуття, сприйняття, уваги, мислення, пам'яті людини.
Опис: Барчі, Б. В. Людина як суб'єкт рекламної діяльності / Б. В. Барчі, Т. В. Харьковська // Міжнародний науковий журнал "Освіта і наука" [Електронний ресурс] / голов. ред.: Щербан Т. Д.; заст. голов. ред.: Jerzy Piwowarski; Гоблик В. В. - Мукачево-Ченстохова : РВВ МДУ; Академія ім. Я. Длугоша, 2022. - 2(33). - С. 97-104.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9454
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
A_ MAN_ AS _A_ SUBJECT _OF _ADVERTISING_ACTIVITY.pdfЛюдина як суб'єкт рекламної діяльності1.54 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.