Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9489
Title: | Методика застосування комп’ютерних технологій при навчанні дітей із вадами мовлення: опорні конспект лекцій у схемах і таблицях для здобувачів спеціальності 016 Спеціальна освіта, першого бакалаврського рівня вищої освіти, Ч.ІІ. |
Authors: | Чекан, Оксана Іванівна |
Keywords: | методика застосування комп’ютерні технологій вади мовлення опорний конспект лекцій |
Issue Date: | 2022 |
Publisher: | Мукачево: МДУ |
Abstract: | Друга частина опорного конспекту лекцій у схемах і таблицях з дисципліни «Методика застосування комп’ютерних технологій при навчанні дітей із вадами мовлення». У виданні представлено плани лекційних занять, опорні конспекти лекцій у схемах і таблицях, систему контрольних питань для опрацювання лекційного матеріалу й підготовки до практичних занять, завдання для самостійної роботи та список рекомендованої літератури. Дане навчально-методичне видання адресовано здобувачам першого (бакалаврського) рівня вищої освіти, спеціальність 016 Спеціальна освіта. |
Description: | Методика застосування комп’ютерних технологій при навчанні дітей із вадами мовлення: опорні конспект лекцій у схемах і таблицях для здобувачів спеціальності 016 Спеціальна освіта, першого бакалаврського рівня вищої освіти, Ч.ІІ. / укладач О.І. Чекан - Мукачево: МДУ, 2022. – 48 с. |
URI: | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9489 |
Appears in Collections: | Конспект лекцій |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
The _method _of _using_ computer_ technologies _in_the_ education_ of _children _with_ speech _disorders.pdf | Методика застосування комп’ютерних технологій при навчанні дітей із вадами мовлення: опорні конспект лекцій у схемах і таблицях для здобувачів спеціальності 016 Спеціальна освіта, першого бакалаврського рівня вищої освіти, Ч.ІІ | 3.59 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.