Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9493
Назва: Практикум з використання технології мікронавчання у закладах загальної середньої освіти
Автори: Моргун, Ірина Валентинівна
Ключові слова: моделювання уроку
структурно-композиційна модель уроку
базові елементи змісту уроку
Дата публікації: 2022
Видавництво: Мукачево: МДУ
Короткий огляд (реферат): У статті обговорюється вітчизняний та закордонний досвід впровадження у практику педагогічної діяльності технології мікронавчання на уроках, особливо під час дистанційного навчання, коли вчителі можуть економити час адже матеріал подається блоками. Пояснення нової теми може тривати лише 2–3 хвилини, а закріплення до 5 хвилин.
Опис: Моргун, І. В. Практикум з використання технології мікронавчання у закладах загальної середньої освіти / І. В. Моргун // Міжнародний науковий журнал "Освіта і наука" [Електронний ресурс] / голов. ред.: Щербан Т. Д.; заст. голов. ред.: Jerzy Piwowarski; Гоблик В. В. - Мукачево-Ченстохова : РВВ МДУ; Академія ім. Я. Длугоша, 2022. - 2(33). - С.164-169
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9493
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
PRACTICUM_ON_THE_USE_OF_MICRO-LEARNING.pdfПРАКТИКУМ З ВИКОРИСТАННЯ ТЕХНОЛОГІЇ МІКРОНАВЧАННЯ У ЗАКЛАДАХ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ1.27 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.