Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9498
Назва: | Методологія як науковий фундамент проведення педагогічного дослідження |
Автори: | Теличко, Наталія Вікторівна |
Ключові слова: | педагогічна освіта науково-педагогічне дослідження методологія науковий світогляд дослідницькі методи |
Дата публікації: | 2022 |
Видавництво: | Мукачево: МДУ |
Короткий огляд (реферат): | Сучасна культурна парадигма освіти, модернізація педагогічної освіти відповідно до мети і завдань Нової української школи, інноваційні підходи до осягнення, розширення й використання наукових знань потребують оновлення підходів до професійної підготовки сучасних фахівців у вищій школі шляхом широкого залучення їх до науково-дослідної роботи, з метою оволодіння високим рівнем наукової культури й наукового мислення, технологіями наукової творчості та організуванням науково-дослідного процесу у вищій школі. Все це, безмовно, сприятиме зростанню актуальності методологічних аспектів наукових досліджень. |
Опис: | Теличко, Н. В. Методологія як науковий фундамент проведення педагогічного дослідження / Н. В. Теличко // Міжнародний науковий журнал "Освіта і наука" [Електронний ресурс] / голов. ред.: Щербан Т. Д.; заст. голов. ред.: Jerzy Piwowarski; Гоблик В. В. - Мукачево-Ченстохова : РВВ МДУ; Академія ім. Я. Длугоша, 2022. - 2(33). - С.210-214 |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9498 |
Розташовується у зібраннях: | Статті |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
METHODOLOGY_AS_THE_SCIENTIFIC.pdf | МЕТОДОЛОГІЯ ЯК НАУКОВИЙ ФУНДАМЕНТ ПРОВЕДЕННЯ ПЕДАГОГІЧНОГО ДОСЛІДЖЕННЯ | 1.06 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.