Bitte benutzen Sie diese Kennung, um auf die Ressource zu verweisen: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9510
Titel: Методичні засади формування фахової компетентності майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти: практичний порадник для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальності 012 Дошкільна освіта
Autoren: Атрощенко, Тетяна Олександрівна
Бобирєва, О.С.
Stichwörter: методичні матеріали
майбутні вихователі
інтерактивні технології
Erscheinungsdatum: 2023
Herausgeber: Мукачево: МДУ
Zusammenfassung: У практичному пораднику представлені теоретичні та методичні матеріали, які висвітлюють сутність та змістову характеристику процесу формування фахової компетентності на основі використання засобів інтерактивних технологій (розкрито теоретичні основи фахової компетентності та представлено методичну характеристику потенціалу інтерактивних технологій для її формування). Матеріали практичного порадника будуть цікавими та корисними для викладачів, які готують майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти, а також для здобувачів спеціальності 012 Дошкільна освіта, наукових працівників та всіх, хто провадить наукову та методичну діяльність.
Beschreibung: Методичні засади формування фахової компетентності майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти: практичний порадник для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальності 012 Дошкільна освіта / укладачі Т.О. Атрощенко, О.С. Бобирєва. Мукачево: МДУ, 2023. - 52 с.
URI: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9510
Enthalten in den Sammlungen:Методичні рекомендації

Dateien zu dieser Ressource:
Datei Beschreibung GrößeFormat 
Methodological _principles _of the _formation _of_ professional_ competence_ of_ future_ teachers _of _preschool.pdfМетодичні засади формування фахової компетентності майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти: практичний порадник для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальності 012 Дошкільна освіта1.4 MBAdobe PDFÖffnen/Anzeigen


Alle Ressourcen in diesem Repository sind urheberrechtlich geschützt, soweit nicht anderweitig angezeigt.