Bitte benutzen Sie diese Kennung, um auf die Ressource zu verweisen: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9542
Titel: Релятивна система сольмізації як чинник підвищення рівня шкільної музичної освіти
Autoren: Медвідь, Тетяна Олександрівна
Stichwörter: релятивна сольмізація
абсолютна сольмізація
звуковисотний слух
склади ритму
літерний запис
ручні знаки
Erscheinungsdatum: 2018
Herausgeber: Мукачево: МДУ
Zusammenfassung: У статті висвітлено музично-педагогічну концепцію угорського композитора, педагога, фольклориста Золтана Кодая, яка мала великий вплив на розвиток загальної музичної освіти України у другій половині ХХ століття. Зроблено системний аналіз релятивної сольмізації, запропонованої З. Кодаєм, яка сприяє розвитку вокально-хорових навичок, метро-ритмічного відчуття, музичної пам‘яті, творчого мислення та активізації музичних здібностей школярів. У дослідженні обґрунтовано значимість релятивної системи сольмізації в галузі теорії та практики загальної музичної освіти.
Beschreibung: Медвідь Т. О. Релятивна система сольмізації як чинник підвищення рівня шкільної музичної освіти / Т. О. Медвідь // Науковий вісник Мукачівського державного університету. Серія «Педагогіка та психологія». - Випуск 1(7). 2018. - С. 143-145
URI: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9542
Enthalten in den Sammlungen:Статті

Dateien zu dieser Ressource:
Datei Beschreibung GrößeFormat 
The_ relative_ system_ of_ solmization_ as_ a_ factor_ in_ raising.pdfРелятивна система сольмізації як чинник підвищення рівня шкільної музичної освіти759.81 kBAdobe PDFÖffnen/Anzeigen


Alle Ressourcen in diesem Repository sind urheberrechtlich geschützt, soweit nicht anderweitig angezeigt.