Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9542
Название: | Релятивна система сольмізації як чинник підвищення рівня шкільної музичної освіти |
Авторы: | Медвідь, Тетяна Олександрівна |
Ключевые слова: | релятивна сольмізація абсолютна сольмізація звуковисотний слух склади ритму літерний запис ручні знаки |
Дата публикации: | 2018 |
Издательство: | Мукачево: МДУ |
Краткий осмотр (реферат): | У статті висвітлено музично-педагогічну концепцію угорського композитора, педагога, фольклориста Золтана Кодая, яка мала великий вплив на розвиток загальної музичної освіти України у другій половині ХХ століття. Зроблено системний аналіз релятивної сольмізації, запропонованої З. Кодаєм, яка сприяє розвитку вокально-хорових навичок, метро-ритмічного відчуття, музичної пам‘яті, творчого мислення та активізації музичних здібностей школярів. У дослідженні обґрунтовано значимість релятивної системи сольмізації в галузі теорії та практики загальної музичної освіти. |
Описание: | Медвідь Т. О. Релятивна система сольмізації як чинник підвищення рівня шкільної музичної освіти / Т. О. Медвідь // Науковий вісник Мукачівського державного університету. Серія «Педагогіка та психологія». - Випуск 1(7). 2018. - С. 143-145 |
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9542 |
Располагается в коллекциях: | Статті |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
The_ relative_ system_ of_ solmization_ as_ a_ factor_ in_ raising.pdf | Релятивна система сольмізації як чинник підвищення рівня шкільної музичної освіти | 759.81 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.