Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9542
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Медвідь, Тетяна Олександрівна | - |
dc.date.accessioned | 2023-02-23T12:12:12Z | - |
dc.date.available | 2023-02-23T12:12:12Z | - |
dc.date.issued | 2018 | - |
dc.identifier.uri | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9542 | - |
dc.description | Медвідь Т. О. Релятивна система сольмізації як чинник підвищення рівня шкільної музичної освіти / Т. О. Медвідь // Науковий вісник Мукачівського державного університету. Серія «Педагогіка та психологія». - Випуск 1(7). 2018. - С. 143-145 | uk_UA |
dc.description.abstract | У статті висвітлено музично-педагогічну концепцію угорського композитора, педагога, фольклориста Золтана Кодая, яка мала великий вплив на розвиток загальної музичної освіти України у другій половині ХХ століття. Зроблено системний аналіз релятивної сольмізації, запропонованої З. Кодаєм, яка сприяє розвитку вокально-хорових навичок, метро-ритмічного відчуття, музичної пам‘яті, творчого мислення та активізації музичних здібностей школярів. У дослідженні обґрунтовано значимість релятивної системи сольмізації в галузі теорії та практики загальної музичної освіти. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | Мукачево: МДУ | uk_UA |
dc.subject | релятивна сольмізація | uk_UA |
dc.subject | абсолютна сольмізація | uk_UA |
dc.subject | звуковисотний слух | uk_UA |
dc.subject | склади ритму | uk_UA |
dc.subject | літерний запис | uk_UA |
dc.subject | ручні знаки | uk_UA |
dc.title | Релятивна система сольмізації як чинник підвищення рівня шкільної музичної освіти | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Appears in Collections: | Статті |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
The_ relative_ system_ of_ solmization_ as_ a_ factor_ in_ raising.pdf | Релятивна система сольмізації як чинник підвищення рівня шкільної музичної освіти | 759.81 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.