Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/954
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Лалак, Наталія Володимирівна | - |
dc.contributor.author | Фенчак, Любов Михайлівна | - |
dc.date.accessioned | 2018-02-01T13:10:53Z | - |
dc.date.available | 2018-02-01T13:10:53Z | - |
dc.date.issued | 2016 | - |
dc.identifier.uri | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/954 | - |
dc.description | Лалак Н. В. Використання педагогічної спадщини В. Сухомлинського у формуванні управлінської компетентності майбутніх вчителів початкових класів / Н. В. Лалак, Л. М. Фенчак // Молодь і ринок. - 2016. - Випуск № 5 (136). - С. 77 - 81. | en_US |
dc.description.abstract | Стаття присвячена проблемі формування управлінської компетентності майбутніх вчителів початкових класів. Обґрунтовано, що оволодіння вчителем дидактичним аспектом управління є важливим компонентом комплексного аспекту до підготовки майбутнього вчителя початкової школи. Представлено шляхи використання педагогічної спадщини Василя Сухомлинського щодо формування у майбутніх фахівців управлінської компетентності. | en_US |
dc.language.iso | other | en_US |
dc.subject | управлінська компетентність | en_US |
dc.subject | професійна підготовка | en_US |
dc.subject | початкова школа | en_US |
dc.subject | організація навчально-виховного процесу | en_US |
dc.subject | менеджер освіти | en_US |
dc.title | Використання педагогічної спадщини В. Сухомлинського у формуванні управлінської компетентності майбутніх вчителів початкових класів | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Appears in Collections: | Статті |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Лалак Н. В (5).pdf | Використання педагогічної спадщини В. Сухомлинського у формуванні управлінської компетентності майбутніх вчителів початкових класів | 258.03 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.