Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9571
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Коврей, Дора | - |
dc.contributor.author | Бобирєва, Олена Сергіївна | - |
dc.date.accessioned | 2023-03-06T09:58:51Z | - |
dc.date.available | 2023-03-06T09:58:51Z | - |
dc.date.issued | 2021 | - |
dc.identifier.uri | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9571 | - |
dc.description | Бобирєва, Д. Фахова компетентність майбутніх вихователів: теоретичні підходи до її формування на засадах компетентісного підходу / Д. Бобирєва, О. Коврей // Social Work and Education. - T. : Vector, 2021. Vol. 8, No. 4. - С. 505-514 | uk_UA |
dc.description.abstract | Сучасний дошкільний заклад активно перетворюється на «інститут соціалізації», а вихователь має бути прикладом для дітей та мати належний рівень фахової компетентності. Установлено, що з психолого-педагогічної точки зору компетентний вихователь володіє ґрунтовними знаннями, має розвинуті педагогічні здібності, досконалі професійні уміння, сформовану професійну самосвідомість та педагогічне мислення, а також володіє навичками самонавчання й самовдосконалення. На основі узагальнення з’ясовано, що основними характеристиками фахової компетентності майбутніх вихователів є: досконале володіння теоретичними знаннями; педагогічна майстерність; самовдосконалення і творча праця над собою; оволодіння культурним, етнодуховним потенціалом; застосування на практиці новітніх методик навчання й виховання дітей дошкільного віку. У фаховій діяльності вихователя виокремлено п’ять основних функцій: організація, планування, контроль і надання допомоги, педагогічний аналіз. До спектру основних ролей вихователя належать: навчати, допомагаючи дітям набути нові знання, і виховувати на основі творчої мотивації. Вагому роль у фаховій компетентності вихователів відведено особистісним якостям (відвертість, доброзичливість, співпереживання, щирість). Сучасний вихователь має бути інноваційним дослідником, організатором, фасилітатором, консультантом, коучом. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | Тернопіль | uk_UA |
dc.subject | фахова компетентність | uk_UA |
dc.subject | майбутні вихователі | uk_UA |
dc.subject | заклади дошкільної освіти | uk_UA |
dc.subject | компетентнісний підхід | uk_UA |
dc.title | Фахова компетентність майбутніх вихователів: теоретичні підходи до її формування на засадах компетентісного підходу | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Appears in Collections: | Статті |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Professional _competence_ of_ future _educators_ theoretical_ approaches.pdf | Фахова компетентність майбутніх вихователів: теоретичні підходи до її формування на засадах компетентісного підходу | 1.93 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.