Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9589
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Русанюк, М. В. | - |
dc.contributor.author | Добош, Олена Михайлівна | - |
dc.date.accessioned | 2023-03-13T09:24:18Z | - |
dc.date.available | 2023-03-13T09:24:18Z | - |
dc.date.issued | 2022 | - |
dc.identifier.uri | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9589 | - |
dc.description | Русанюк, М. В. Ефективність кадрової політики як важливий фактор розвитку закладу дошкільної освіти / М. В. Русанюк, О. М. Добош // Наука майбутнього: збірник наукових праць студентів, аспірантів та молодих вчених / гол. ред. В.В. Гоблик. - Мукачево: РВВ МДУ, 2022. - Випуск 2(10). - С. 158-162 | uk_UA |
dc.description.abstract | У статті досліджено теоретичні аспекти ефективної кадрової політики як фактору розвитку закладу дошкільної освіти. Акцентовано увагу на: ролі керівника закладу у формуванні колективу; кадрового потенціалу. Розглянуто основні елементи системи управління персоналом, тімбілдинг як один з методів управління персоналом. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | Мукачево: МДУ | uk_UA |
dc.subject | кадрова політика | uk_UA |
dc.subject | кадровий потенціал | uk_UA |
dc.subject | управління персоналом | uk_UA |
dc.subject | розвиток закладу дошкільної освіти | uk_UA |
dc.subject | тімбілдинг | uk_UA |
dc.title | Ефективність кадрової політики як важливий фактор розвитку закладу дошкільної освіти | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Appears in Collections: | Статті |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
The_ effectiveness_ of personnel_policy_ as_ an _important _factor_ in _the _development _of _a_ preschool _education _institution.pdf | Ефективність кадрової політики як важливий фактор розвитку закладу дошкільної освіти | 916.94 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.