Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9599
Title: Формування маркетингової діяльності підприємства
Authors: Агафонова, Е. П.
Барчі, Беата Василівна
Keywords: маркетинг
ринок
маркетингова діяльність
концепції маркетингової діяльності
формування маркетингової діяльності
Issue Date: 2022
Publisher: Мукачево: МДУ
Abstract: Стаття присвячена проблемі формування маркетингової діяльності підприємства та обґрунтуванню концепцій управління маркетингом. В сьогоденній реальності конкурентної боротьби та швидких змін на ринку маркетинг вирішує багато питань. Робота містить огляд корегувальних дій у формуванні маркетингової діяльності. Підсумовуючи цей матеріал можна визначити алгоритм діяльності підприємства за допомогою ефективних дій в маркетинговій сфері.
Description: Агафонова, Е. П. Формування маркетингової діяльності підприємства / Е. П. Агафонова, Б. В. Барчі // Наука майбутнього: збірник наукових праць студентів, аспірантів та молодих вчених / гол. ред. В.В. Гоблик. - Мукачево : РВВ МДУ, 2022. - Випуск 2(10). - С. 230-234
URI: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9599
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Formation_ of_ marketing_ activity_of _the_ enterprise.pdfФормування маркетингової діяльності підприємства960.91 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.