Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9663
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЗадорожний, Ігор Зенонович-
dc.date.accessioned2023-03-27T09:03:27Z-
dc.date.available2023-03-27T09:03:27Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.urihttp://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9663-
dc.descriptionЗадорожний І. Елементи новобалканських напівів в каноні пасхи церковно-пісенної практики Закарпаття / І. Задорожний // Українська музика. - 2016. - Число 4. - С. 5-15uk_UA
dc.description.abstractУ статті здійснюється порівняння піснеспівів Пасхи Закарпатських церковно-співочих збірників Простопінія 1906 року Бокшая-Малинича, Василіянського Простопінія о. Йоакима Хоми 1930 року та рукописних ірмологіонів кінця XVI–XIX століть. У регіональній церковно-пісенній практиці сформовані стислі варіанти розспівування текстів Пасхальної Утрені, у яких простежується збереження окремих ладових опор- них тонів, контурів мелодики, ритмоінтонацій, мотивів напівів новобалканської тра- диції. У контексті мелодико-ритмічних змін, новоутворень виявлена спільність мет- ричних параметрів мотивів, масштабів часових пропорцій музичних піввіршів демонструє стійкість нормативів часомірної модальної метрики – важливої складової словесно-музичного формотворення в монодії.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.subjectПростопінієuk_UA
dc.subjectірмологіонuk_UA
dc.subjectірмосuk_UA
dc.subjectтропарuk_UA
dc.subjectканон Пасхиuk_UA
dc.titleЕлементи новобалканських напівів в каноні пасхи церковно-пісенної практики Закарпаттяuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Elements_ of_ neo-Balkan_ half-tones_ in_ the_ Easter_ canon_ of _church_ song_ practice_ in _Transcarpathia.pdfЕлементи новобалканських напівів в каноні пасхи церковно-пісенної практики Закарпаття1.34 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.