Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9686
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБобирєва, Олена Сергіївна-
dc.contributor.authorКоврей, Дора-
dc.date.accessioned2023-04-05T11:30:45Z-
dc.date.available2023-04-05T11:30:45Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.urihttp://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9686-
dc.descriptionБобирєва, Д., Коврей, О. Фахова компетентність майбутніх вихователів: теоретичні підходи до її формування на засадах компетентісного підходу // Social Work and Education, Vol. 8, No. 4. - С.505-514uk_UA
dc.description.abstractСучасний дошкільний заклад активно перетворюється на «інститут соціалізації», а вихователь має бути прикладом для дітей та мати належний рівень фахової компетентності. Установлено, що з психолого-педагогічної точки зору компетентний вихователь володіє ґрунтовними знаннями, має розвинуті педагогічні здібності, досконалі професійні уміння, сформовану професійну самосвідомість та педагогічне мислення, а також володіє навичками самонавчання й самовдосконалення.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherТернопільuk_UA
dc.subjectфахова компетентністьuk_UA
dc.subjectмайбутні вихователіuk_UA
dc.subjectзаклади дошкільної освітиuk_UA
dc.subjectкомпетентнісний підхідuk_UA
dc.titleФахова компетентність майбутніх вихователів: теоретичні підходи до її формування на засадах компетентісного підходуuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Professional_competence_of_future_educators.pdfФахова компетентність майбутніх вихователів: теоретичні підходи до її формування на засадах компетентісного підходу1.48 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.