Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/969
Назва: Теоретичні засади навчання обдарованих дітей молодшого шкільного віку в контексті реформування освіти
Автори: Лалак, Наталія Володимирівна
Лавренова, Марія Василівна
Фенчак, Любов Михайлівна
Ключові слова: обдоровані діти
обдарованість
молодші школярі
навчально-виховна система школи
Дата публікації: 2016
Короткий огляд (реферат): Статья посвящена проблеме работы с одаренными учениками начальных классов. Раскрыты особенности психометрических и методических аспектов работы с одаренными учащимися начальных классов. В статье представлены формы работы и пути использования современных методик.
Опис: Лалак Н. В. Теоретичні засади навчання обдарованих дітей молодшого шкільного віку в контексті реформування освіти / М. В. Лавренова, Н. В. Лалак, Л. М. Фенчак // Педагогічні інновації: ідеї, реалії, перспективи. Серія "Педагогіка" : збірник наукових праць. – К : Ін-т обдарованої дитини НАПН України, 2016. – Випуск 2 (17). – С. 31 - 37.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/969
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Лалак Н. В (8).pdfТеоретичні засади навчання обдарованих дітей молодшого шкільного віку в контексті реформування освіти264.81 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.