Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/969
Назва: | Теоретичні засади навчання обдарованих дітей молодшого шкільного віку в контексті реформування освіти |
Автори: | Лалак, Наталія Володимирівна Лавренова, Марія Василівна Фенчак, Любов Михайлівна |
Ключові слова: | обдоровані діти обдарованість молодші школярі навчально-виховна система школи |
Дата публікації: | 2016 |
Короткий огляд (реферат): | Статья посвящена проблеме работы с одаренными учениками начальных классов. Раскрыты особенности психометрических и методических аспектов работы с одаренными учащимися начальных классов. В статье представлены формы работы и пути использования современных методик. |
Опис: | Лалак Н. В. Теоретичні засади навчання обдарованих дітей молодшого шкільного віку в контексті реформування освіти / М. В. Лавренова, Н. В. Лалак, Л. М. Фенчак // Педагогічні інновації: ідеї, реалії, перспективи. Серія "Педагогіка" : збірник наукових праць. – К : Ін-т обдарованої дитини НАПН України, 2016. – Випуск 2 (17). – С. 31 - 37. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/969 |
Розташовується у зібраннях: | Статті |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Лалак Н. В (8).pdf | Теоретичні засади навчання обдарованих дітей молодшого шкільного віку в контексті реформування освіти | 264.81 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.