Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/970
Title: | Теоретико-методологічний підхід до формування здоров'язберігаючої компетентності майбутніх педагогів |
Authors: | Фенчак, Любов Михайлівна |
Keywords: | здоров’язберігаюча компетентність культура здоров’я навчально-виховний процес професійна підготовка |
Issue Date: | 2016 |
Abstract: | У статті розглядається питання теоретико-методологічного підходу до професійної підготовки студентів з напряму “Початкова освіта”, як одного із важливих концептуальних засад, що визначає сучасне наповнення змісту вищої освіти. Розкрито методику формування здоров’язберігаючої компетентності майбутніх вчителів початкової школи в умовах ВНЗ. |
Description: | Фенчак Л. М. Теоретико-методологічний підхід до формування здоров'язберігаючої компетентності майбутніх педагогів / Л. М. Фенчак // Молодь і ринок : щомісячний науково-педагогічний журнал. – 2016. – №1. – С. 92 - 96. |
URI: | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/970 |
Appears in Collections: | Статті |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Фенчак Л. М. (3).pdf | Теоретико-методологічний підхід до формування здоров'язберігаючої компетентності майбутніх педагогів | 336.78 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.