Bitte benutzen Sie diese Kennung, um auf die Ressource zu verweisen: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/970
Titel: Теоретико-методологічний підхід до формування здоров'язберігаючої компетентності майбутніх педагогів
Autoren: Фенчак, Любов Михайлівна
Stichwörter:  здоров’язберігаюча компетентність
 культура здоров’я
 навчально-виховний процес
професійна підготовка
Erscheinungsdatum: 2016
Zusammenfassung: У статті розглядається питання теоретико-методологічного підходу до професійної підготовки студентів з напряму “Початкова освіта”, як одного із важливих концептуальних засад, що визначає сучасне наповнення змісту вищої освіти. Розкрито методику формування здоров’язберігаючої компетентності майбутніх вчителів початкової школи в умовах ВНЗ.
Beschreibung: Фенчак Л. М. Теоретико-методологічний підхід до формування здоров'язберігаючої компетентності майбутніх педагогів / Л. М. Фенчак // Молодь і ринок : щомісячний науково-педагогічний журнал. – 2016. – №1. – С. 92 - 96.
URI: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/970
Enthalten in den Sammlungen:Статті

Dateien zu dieser Ressource:
Datei Beschreibung GrößeFormat 
Фенчак Л. М. (3).pdfТеоретико-методологічний підхід до формування здоров'язберігаючої компетентності майбутніх педагогів336.78 kBAdobe PDFÖffnen/Anzeigen


Alle Ressourcen in diesem Repository sind urheberrechtlich geschützt, soweit nicht anderweitig angezeigt.