Bitte benutzen Sie diese Kennung, um auf die Ressource zu verweisen:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/970
Titel: | Теоретико-методологічний підхід до формування здоров'язберігаючої компетентності майбутніх педагогів |
Autoren: | Фенчак, Любов Михайлівна |
Stichwörter: | здоров’язберігаюча компетентність культура здоров’я навчально-виховний процес професійна підготовка |
Erscheinungsdatum: | 2016 |
Zusammenfassung: | У статті розглядається питання теоретико-методологічного підходу до професійної підготовки студентів з напряму “Початкова освіта”, як одного із важливих концептуальних засад, що визначає сучасне наповнення змісту вищої освіти. Розкрито методику формування здоров’язберігаючої компетентності майбутніх вчителів початкової школи в умовах ВНЗ. |
Beschreibung: | Фенчак Л. М. Теоретико-методологічний підхід до формування здоров'язберігаючої компетентності майбутніх педагогів / Л. М. Фенчак // Молодь і ринок : щомісячний науково-педагогічний журнал. – 2016. – №1. – С. 92 - 96. |
URI: | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/970 |
Enthalten in den Sammlungen: | Статті |
Dateien zu dieser Ressource:
Datei | Beschreibung | Größe | Format | |
---|---|---|---|---|
Фенчак Л. М. (3).pdf | Теоретико-методологічний підхід до формування здоров'язберігаючої компетентності майбутніх педагогів | 336.78 kB | Adobe PDF | Öffnen/Anzeigen |
Alle Ressourcen in diesem Repository sind urheberrechtlich geschützt, soweit nicht anderweitig angezeigt.