Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/970
Title: Теоретико-методологічний підхід до формування здоров'язберігаючої компетентності майбутніх педагогів
Authors: Фенчак, Любов Михайлівна
Keywords:  здоров’язберігаюча компетентність
 культура здоров’я
 навчально-виховний процес
професійна підготовка
Issue Date: 2016
Abstract: У статті розглядається питання теоретико-методологічного підходу до професійної підготовки студентів з напряму “Початкова освіта”, як одного із важливих концептуальних засад, що визначає сучасне наповнення змісту вищої освіти. Розкрито методику формування здоров’язберігаючої компетентності майбутніх вчителів початкової школи в умовах ВНЗ.
Description: Фенчак Л. М. Теоретико-методологічний підхід до формування здоров'язберігаючої компетентності майбутніх педагогів / Л. М. Фенчак // Молодь і ринок : щомісячний науково-педагогічний журнал. – 2016. – №1. – С. 92 - 96.
URI: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/970
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Фенчак Л. М. (3).pdfТеоретико-методологічний підхід до формування здоров'язберігаючої компетентності майбутніх педагогів336.78 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.