Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/970
Название: Теоретико-методологічний підхід до формування здоров'язберігаючої компетентності майбутніх педагогів
Авторы: Фенчак, Любов Михайлівна
Ключевые слова:  здоров’язберігаюча компетентність
 культура здоров’я
 навчально-виховний процес
професійна підготовка
Дата публикации: 2016
Краткий осмотр (реферат): У статті розглядається питання теоретико-методологічного підходу до професійної підготовки студентів з напряму “Початкова освіта”, як одного із важливих концептуальних засад, що визначає сучасне наповнення змісту вищої освіти. Розкрито методику формування здоров’язберігаючої компетентності майбутніх вчителів початкової школи в умовах ВНЗ.
Описание: Фенчак Л. М. Теоретико-методологічний підхід до формування здоров'язберігаючої компетентності майбутніх педагогів / Л. М. Фенчак // Молодь і ринок : щомісячний науково-педагогічний журнал. – 2016. – №1. – С. 92 - 96.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/970
Располагается в коллекциях:Статті

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Фенчак Л. М. (3).pdfТеоретико-методологічний підхід до формування здоров'язберігаючої компетентності майбутніх педагогів336.78 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.