Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/970
Назва: | Теоретико-методологічний підхід до формування здоров'язберігаючої компетентності майбутніх педагогів |
Автори: | Фенчак, Любов Михайлівна |
Ключові слова: | здоров’язберігаюча компетентність культура здоров’я навчально-виховний процес професійна підготовка |
Дата публікації: | 2016 |
Короткий огляд (реферат): | У статті розглядається питання теоретико-методологічного підходу до професійної підготовки студентів з напряму “Початкова освіта”, як одного із важливих концептуальних засад, що визначає сучасне наповнення змісту вищої освіти. Розкрито методику формування здоров’язберігаючої компетентності майбутніх вчителів початкової школи в умовах ВНЗ. |
Опис: | Фенчак Л. М. Теоретико-методологічний підхід до формування здоров'язберігаючої компетентності майбутніх педагогів / Л. М. Фенчак // Молодь і ринок : щомісячний науково-педагогічний журнал. – 2016. – №1. – С. 92 - 96. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/970 |
Розташовується у зібраннях: | Статті |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Фенчак Л. М. (3).pdf | Теоретико-методологічний підхід до формування здоров'язберігаючої компетентності майбутніх педагогів | 336.78 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.