Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/971
Название: Особливості формування організаційно-управлінської компетентності майбутніх педагогів
Авторы: Фенчак, Любов Михайлівна
Ключевые слова: організаційно-управлінська компетентність
 інноваційні освітні технології
проектувальні уміння
студенти
Дата публикации: 2017
Краткий осмотр (реферат): У статті розглядається питання про особливості формування організаційно-управлінської компетентності майбутніх вчителів початкових класів. Визначено ключові положення компетентнісного підходу у підготовці майбутніх педагогів та педагогічні умови розвитку організаційно-управлінської компетентності студентів у освітньому середовищі ВНЗ. На основі узагальнення теоретичних підходів конкретизовано поняття “готовність майбутнього вчителя початкових класів до педагогічного управління колективною навчально-пізнавальною діяльністю учнів”.
Описание: Фенчак Л. М. Особливості формування організаційно-управлінської компетентності майбутніх педагогів / Л. М. Фенчак // Молодь і ринок : щомісячний науково-педагогічний журнал. – Дрогобич, 2017. – № 3 (146). – С. 98 - 102.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/971
Располагается в коллекциях:Статті

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Фенчак Л. М. (5).pdfОсобливості формування організаційно-управлінської компетентності майбутніх педагогів.325.26 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.