Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/971
Название: | Особливості формування організаційно-управлінської компетентності майбутніх педагогів |
Авторы: | Фенчак, Любов Михайлівна |
Ключевые слова: | організаційно-управлінська компетентність інноваційні освітні технології проектувальні уміння студенти |
Дата публикации: | 2017 |
Краткий осмотр (реферат): | У статті розглядається питання про особливості формування організаційно-управлінської компетентності майбутніх вчителів початкових класів. Визначено ключові положення компетентнісного підходу у підготовці майбутніх педагогів та педагогічні умови розвитку організаційно-управлінської компетентності студентів у освітньому середовищі ВНЗ. На основі узагальнення теоретичних підходів конкретизовано поняття “готовність майбутнього вчителя початкових класів до педагогічного управління колективною навчально-пізнавальною діяльністю учнів”. |
Описание: | Фенчак Л. М. Особливості формування організаційно-управлінської компетентності майбутніх педагогів / Л. М. Фенчак // Молодь і ринок : щомісячний науково-педагогічний журнал. – Дрогобич, 2017. – № 3 (146). – С. 98 - 102. |
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/971 |
Располагается в коллекциях: | Статті |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
Фенчак Л. М. (5).pdf | Особливості формування організаційно-управлінської компетентності майбутніх педагогів. | 325.26 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.