Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/971
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorФенчак, Любов Михайлівна-
dc.date.accessioned2018-02-02T16:49:04Z-
dc.date.available2018-02-02T16:49:04Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.urihttp://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/971-
dc.descriptionФенчак Л. М. Особливості формування організаційно-управлінської компетентності майбутніх педагогів / Л. М. Фенчак // Молодь і ринок : щомісячний науково-педагогічний журнал. – Дрогобич, 2017. – № 3 (146). – С. 98 - 102.en_US
dc.description.abstractУ статті розглядається питання про особливості формування організаційно-управлінської компетентності майбутніх вчителів початкових класів. Визначено ключові положення компетентнісного підходу у підготовці майбутніх педагогів та педагогічні умови розвитку організаційно-управлінської компетентності студентів у освітньому середовищі ВНЗ. На основі узагальнення теоретичних підходів конкретизовано поняття “готовність майбутнього вчителя початкових класів до педагогічного управління колективною навчально-пізнавальною діяльністю учнів”.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.subjectорганізаційно-управлінська компетентністьen_US
dc.subject інноваційні освітні технологіїen_US
dc.subjectпроектувальні умінняen_US
dc.subjectстудентиen_US
dc.titleОсобливості формування організаційно-управлінської компетентності майбутніх педагогівen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Фенчак Л. М. (5).pdfОсобливості формування організаційно-управлінської компетентності майбутніх педагогів.325.26 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.