Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9744
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСимонян, Віталій Вікторович-
dc.date.accessioned2023-05-02T09:04:38Z-
dc.date.available2023-05-02T09:04:38Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.urihttp://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9744-
dc.descriptionХарактеристика компонентів етнокультурної компетентності майбутнього викладача вокалу / В. В. Симонян // Педагогічний дискурс. - Випуск 33, 2022. - С. 25-31uk_UA
dc.description.abstractМета статті полягає в обґрунтуванні структури етнокультурної компетентності та в характеристиці змісту її компонентів (на основі теоретичного аналізу досліджуваного феномену в наукових працях). У роботі використано теоретичні методи (аналіз, синтез, узагальнення, порівняння) для вивчення компонентів етнокультурної компетентності у сфері музичного мистецтва, що вможливлює теоретичний аналіз структури етнокультурної компетентності майбутнього викладача вокалу та її характеристику. У розвідці схарактеризовано структуру етнокультурної компетентності майбутніх учителів музичного мистецтва, музики, музики та хореографії, музичного мистецтва в регіональному контексті, учителів музичного мистецтва у вищій школі, учителів музики в педагогічних університетах. З’ясовано основні відмінності компонентів етнокультурної компетентності майбутнього викладача вокалу. Виокремлено та схарактеризовано компоненти етнокультурної компетентності майбутнього викладача вокалу. З огляду на різні підходи авторів, запропоновано структуру етнокультурної компетентності майбутнього викладача вокалу, що охоплює чотири компоненти: мотиваційно-ціннісний (спрямований на мотивацію й активність особистості в опануванні необхідного рівня професійної підготовки), когнітивний (окреслює обізнаність особистості щодо традицій, культурних цінностей етносу, особливостей побуту, світогляду, забезпечує не тільки пізнання культури власного та інших народів, але й налагодження творчої взаємодії між різними етнічними музичними культурами), операційний (передбачає формування етнокультурного мислення, що сприяє активізації пізнавальних процесів на основі відпрацювання механізму мисленнєвих операцій, оскільки етнокультурне мислення володіє всіма функціями), рефлексивний (характеризує готовність особистості до оцінювання себе як представника етносу, власного ставлення до культурних традицій інших етносів, що спрямоване на самопізнання й осмислення свого духовного світу, власних дій і станів, ролі й місця в праці).uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.subjectсистемаuk_UA
dc.subjectсистемний підхідuk_UA
dc.subjectструктураuk_UA
dc.subjectмотиваційно-цінніснийuk_UA
dc.subjectкогнітивнийuk_UA
dc.subjectопераційнийuk_UA
dc.subjectрефлексивний компонентиuk_UA
dc.titleХарактеристика компонентів етнокультурної компетентності майбутнього викладача вокалуuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Characteristics_ of _the_ Preservice _SingerSinging _Teacher’s.pdfХарактеристика компонентів етнокультурної компетентності майбутнього викладача вокалу679.84 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.