Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9854
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМедвідь, Лариса Іванівна-
dc.contributor.authorПугачевська, Катерина Йосипівна-
dc.date.accessioned2023-06-08T07:29:47Z-
dc.date.available2023-06-08T07:29:47Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.urihttp://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9854-
dc.descriptionКартографія з основами топографії: методичні рекомендації до вивчення дисципліни для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальності 014 «Середня освіта (Природничі науки)» ОП Середня освіта (Природничі науки)/ укладач Лариса Медвідь – Мукачево: МДУ, 2023. – 36 с.uk_UA
dc.description.abstractМетодичні матеріали містять програму, план семінарських занять та завдання до них, завдання для самоконтролю і контролю досягнутих результатів навчання; розподіл вагових коефіцієнтів оцінювання навчальної дисципліни, список рекомендованих джерел та довідкові матеріали.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherМукачево: МДУuk_UA
dc.subjectметодичні рекомендаціїuk_UA
dc.subjectпрограмаuk_UA
dc.subjectплан семінарських занятьuk_UA
dc.subjectкартографіяuk_UA
dc.titleКартографія з основами топографії: методичні рекомендації до вивчення дисципліни для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальності 014 «Середня освіта (Природничі науки)» ОП Середня освіта (Природничі науки)uk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Методичні рекомендації

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Cartography with _the_ basics_ of _topography_ methodological_ recommendations _for _studying_ the discipline.pdfКартографія з основами топографії: методичні рекомендації до вивчення дисципліни для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальності 014 «Середня освіта (Природничі науки)» ОП Середня освіта (Природничі науки)2.04 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.