Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/993
Назва: | Урахування основних вимог до дидактичної мови у підготовці майбутніх учителів іноземної мови |
Автори: | Кончович, Катерина Тиберіївна |
Ключові слова: | професійна підготовка майбутні вчителі іноземна мова дидактична мова педагогічне спілкування |
Дата публікації: | 2017 |
Видавництво: | НАДПСУ |
Короткий огляд (реферат): | Основою діяльності вчителя іноземної мови є вміння організувати на уроці процес оптимального педагогічного спілкування шляхом використання дидактичної мови. Для дидактичної мови вчителя характерні дві специфічні функції: комунікативна – повідомлення певних відомостей та обмін інформацією в процесі усно-мовного спілкування з учнями; дидактична – використання вчителем промови в якості впливу на учнів у процесі управління та педагогічного спілкування. Дидактичну мову вчителя іноземної мови розуміємо як сукупність його вербалізованих професійно-комунікативних дій стосовно учнів з метою передачі думки та смислового впливу в процесі навчальної взаємодії та спрямованих на вирішення комунікативно-пізнавальних завдань. |
Опис: | Кончович К. Т. Урахування основних вимог до дидактичної мови у підготовці майбутніх учителів іноземної мови / К. Т. Кончович // Збірник наукових праць Національної академії Державної прикордонної служби України. Серія : педагогічні науки / [гол. ред. О. В. Діденко]. – Хмельницький : Видавництво НАДПСУ, 2017. – № 3 (10). - С. 141 - 152. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/993 |
Розташовується у зібраннях: | Статті |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Кончович К. (1).pdf | Урахування основних вимог до дидактичної мови у підготовці майбутніх учителів іноземної мови | 907.75 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.