Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/994
Назва: | Структура готовності майбутніх учителів-філологів іноземної мови до педагогічного спілкування |
Автори: | Кончович, Катерина Тиберіївна |
Ключові слова: | професійна підготовка майбутні вчителі іноземних мов готовність іншомовна освіта структура готовності |
Дата публікації: | 2017 |
Видавництво: | Хмельницький |
Короткий огляд (реферат): | Вдосконалення професійної підготовки майбутніх учителів іноземних мов визначаються основними завданнями модернізації системи української освіти в цілому та вищої іншомовної освіти зокрема. На основі аналізу наукових досліджень, присвячених проблемі професійної підготовки вчителів, встановлено, що готовність майбутнього вчителя-філолога іноземної мови до педагогічного спілкування охоплює такі складові: соціально-психологічна, морально-етична, комунікативна, ціннісно-смислова, кумулятивна, лінгвосоціокультурна та технологічна готовність. |
Опис: | Кончович К. Т. Структура готовності майбутніх учителів-філологів іноземної мови до педагогічного спілкування / К. Т. Кончович // Вісник Національної академії Державної прикордонної служби України. Серія: педагогіка. - Хмельницький, 2017. - Випуск 5. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/994 |
Розташовується у зібраннях: | Статті |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Кончович К. (2).pdf | Структура готовності майбутніх учителів-філологів іноземної мови до педагогічного спілкування | 1.38 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.