Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9966
Название: Наукові дослідження поведінки споживачів при просуванні товару за маркетинговим проектом та економічний контроль за управлінням бізнесу
Авторы: Баланюк, Іван Федорович
Шеленко, Діана Іванівна
Ліба, Наталія Степанівна
Приймак, Христина Миколаївна
Ключевые слова: наукові дослідження ринку
просування товару
економічний контроль
маркетинг
управління бізнесом
Дата публикации: 2023
Издательство: Київ
Краткий осмотр (реферат): Метою роботи є визначення та обґрунтування заходів щодо дослідження поведінки споживачів при просуванні товару підприємця та економічний контроль за управлінням бізнесу. Методологічною основою дослідження є наукові праці вчених з питань дослідження поведінки споживачів для досягнення комерційних результатів, просування товару підприємства, різні способи досягнення маркетингових цілей.
Описание: Баланюк Іван Федорович, Щеленко Діана Іванівна, Ліба Наталія Степанівна, Приймак Христина Миколаївна Наукові дослідження поведінки споживачів при просуванні товару за маркетинговим проектом та економічний контроль за управлінням бізнесу / Баланюк Іван Федорович, Щеленко Діана Іванівна, Ліба Наталія Степанівна, Приймак Христина Миколаївна // Наукові інновації та передові технології. Серія "Державне управління", Серія "Право", Серія "Економіка", Серія "Психологія", Серія "Педагогіка" : науковий журнал / гол.ред. Романенко Є.О. - Київ, 2023. - №11(25). - С. 343-353.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9966
Располагается в коллекциях:Статті

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
SCIENTIFIC_RESEARCH_OF_BEHAVIOR.pdfНАУКОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ ПОВЕДІНКИ СПОЖИВАЧІВ ПРИ ПРОСУВАННІ ТОВАРУ ЗА МАРКЕТИНГОВИМ ПРОЕКТОМ ТА ЕКОНОМІЧНИЙ КОНТРОЛЬ ЗА УПРАВЛІННЯМ БІЗНЕСУ1.31 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.