Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/997
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Добош, Олена Михайлівна | - |
dc.date.accessioned | 2018-02-04T18:09:42Z | - |
dc.date.available | 2018-02-04T18:09:42Z | - |
dc.date.issued | 2016 | - |
dc.identifier.uri | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/997 | - |
dc.description | Добош О. М. Проблема становлення і розвитку професійної підготовки майбутніх вихователів на Закарпатті / О. М. Добош // Науковий вісник Мукачівського державного університету. Серія "Педагогіка та психологія" : збірник наукових праць. – Мукачево : МДУ, 2016. – Випуск 2(4). – С. 21-24. | en_US |
dc.description.abstract | В статті висвітлено особливості становлення та розвитку професійної підготовки вихователів дошкілля на Закарпатті в Австро-Угорський період; проаналізовано основні положення законів і урядових розпоряджень, що діяли на Закарпатті і сприяли формуванню цілісної системи підготовки дошкільних кадрів; окреслено основні питання теоретичної і практичної підготовки вихователів дошкільних закладів, їх взаємозв’язок та значення у фаховому становленні майбутніх вихователів дошкільних закладів. | en_US |
dc.language.iso | other | en_US |
dc.publisher | МДУ | en_US |
dc.subject | вихователь дитячого садка | en_US |
dc.subject | учительська семінарія | en_US |
dc.subject | професійна підготовка | en_US |
dc.subject | вихователь | en_US |
dc.subject | зміст і організація навчання | en_US |
dc.subject | історико-педагогічний досвід | en_US |
dc.title | Проблема становлення і розвитку професійної підготовки майбутніх вихователів на Закарпатті | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Appears in Collections: | Статті |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Добош О. М. (4)docx.pdf | Проблема становлення і розвитку професійної підготовки майбутніх вихователів на Закарпатті | 257.97 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.