Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9995
Назва: Важливість підготовки майбутніх учителів української мови та літератури в міжкультурному середовищі
Автори: Боднар, Тамара Іванівна
Ключові слова: міжкультурна комунікація
двомовна освіта
полі культурність
підготовка фахівця
Європейський Союз
Дата публікації: 2022
Короткий огляд (реферат): Матеріали статті відображають одну з актуальних проблем щодо професійної підготовки майбутніх учителів української мови та літератури в міжкультурному середовищі, що є важливою умовою формування теоретико-методичних засад оптимізації підготовки вчителів в українських ЗВО. Аналіз сучасних підходів до підготовки майбутніх учителів у зарубіжних країнах надає можливість виокремлення тенденцій, характерних для європейської освіти, а саме: двомовна освіта, розвиток у студентів навичок працювати з учнями з урахуванням їх соціокультурних особливостей, створення умов для стажування за кордоном, формування у них готовності до професійної діяльності та навчання упродовж усієї професійної діяльності. Вивчення досвіду інших країн є одним з основних методів створення освітніх реформ в Україні.
Опис: Важливість підготовки майбутніх учителів української мови та літератури в міжкультурному середовищі / Т. І. Боднар // Молодь і ринок. - №5 (203), 2022. - С. 6-10
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9995
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
The_ importance_ of_ training_ future_teachers _of_ the_ Ukrainian.pdfВажливість підготовки майбутніх учителів української мови та літератури в міжкультурному середовищі895.4 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.